• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - there will be many like it, but this one is mine.[VC]

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grattis apan! Har varit nära ett antal gånger sedan jag testade OS för ungefär ett år sedan! Som en liten bisak så är det lustigt att ett lägenhetsKÖP kan resultera i extra pengar , bolånetorsk :)
 

watchdreamer

Panerai
Härligt!! Gillar verkligen VC. Jag är ju själv lite av en person som gärna köper annat än Patek och Rolex så extra skoj bör fler tar klivet in på andra tillverkare
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Troligtvis bästa inlägget du skrivit @Apansson ! Har alltid tyckt att den är grymt cool och vet att du velat ha den ett tag. 42mm är det nya 40mm. ;) Har ju själv 2st 42mm-kronografer som jag tycker sitter kanon på handleden. Hoppas du blir nöjd med den, i annat fall lär den inte bli svårsåld 2016 (året vi kommer minnas som VC-året).

Edit: Skönt full metal jacket-citat.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Tycker dock att både @Apansson och @Palenkovich bör skämmas lite för att ni inte bjuder på bättre bilder! Det vill man ju se när det handlas ovanliga och fina klockor.
Med bara en iphone att tillgå (vid tillfället) och småttingar som tar upp i princip all tid som inte spenderas på jobbet är det tyvärr ofta svårt att hinna få till bilder motsvarande ambitionsnivån (troligen kombinerat med bristande kompetens;)).. Sen är det ju trist med efterredigering; äkta bilder åt folket! :D
 
Topp