• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - travel case

McOak

Omega
Som rubriken säger dök ett paket upp här om dagen från andra sidan Atlanten och jag tycker att vi öppnar det tillsammans! Ett mycket efterlängtat paket måste jag tillägga, då frakten tog längre tid än vad jag personligen ville och resfebern är extremt hög för tillfället! ;)

Köptes av Ace Timer via eBay, inga problem i tullen (lågt värde) eller med säljaren, men frakten tog längre tid än väntat som ovan nämnt. I övrigt mycket kvalitetskänsla för pengarna, kan inte göra annat än att rekommendera ett sådant här!

Har ni några frågor är det bara att kommentera nedan eller dra iväg ett PM!

Nog snackat, lite bilder.

001.jpg


002.jpg

003.jpg

Tadaaaa!
004.jpg
006.jpg
007.jpg

008.jpg


Här med två klockor i. Passar också betydligt större klockor än dessa så finns ingenting att oroa sig över. Självaste spännet sitter tight så klockan riskerar inte att glida runt i fodralet.
009.jpg

Mycket utrymme.
010.jpg
 

Bilagor

  • 005.jpg
    005.jpg
    60.4 KB · Visningar: 22

McOak

Omega
En sån ska jag köpa! Hur lång tid tog de att komma fram?
Tog väl någon dag längre än 2 veckor, men kan också bero på att jag skrev fel adress (kom jag på nu :angel:) så fick en eftersändning!

Tror det ska ta mellan 8-12 dagar om jag minns rätt, beställde en måndag och de skickade iväg paketet redan dagen efter!
Så det är således mitt fel att det tog tid :bag:
 

McOak

Omega
Nu är jag perfektionist men finns det inte en risk att baksidan repas på klockan med länk?
Tveksamt, då spännet som sagt är tight så håller det klockan på sin plats. Botten är dessutom klädd i ett slags tyg (vet inte vilket) som är mjukt. Självaste fodralet är riktigt hårt, i brist på bättre förklaring, och hela insidan är som sagt tygbeklädd. Enda sättet jag ser att det skulle kunna uppstå repor på länken är kanske om smuts (grus eller liknande) skulle hamna i fodralet. Annars tror jag att det ska vara kolugnt!
 
Senast ändrad:
Topp