• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning tredje december!

David

Bödeln
Kommer tillbaka efter en vecka utomlands och finner att brevbäraren har misslyckats med att trycka ner ett paket i brevinkastet.

121203-Paket-1.jpg


Ser okej ut.

121203-Paket-2.jpg


Väl paketerat i dubbla lager.

121203-Paket-3.jpg


Det ligger inte grus i det inre paketet! Men vad är det?

121203-Paket-4.jpg
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Haha. Jag är lite seg i pallet så här på kvällskvisten. Jag förstod inte att det var "mitt" paket du höll på att unboxa. Det där blev ju bra. Läcker trio! ;)

Tack själv för smidig affär.
 

David

Bödeln
Ricrob skrev:
Hahaha! Klockrent att skicka en Rolex i grönt kuvert, som dessutom blir hängandes i brevinkastet! :lol:

Har varit med om liknande flera gånger, bland annat en dykdator från LeisurePro och en snordyr kamera från Adorama som ställts ovanpå brevlådor på relativt vältrafikerade platser.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Fan va sjukt att man får göra sådär. Borde man inte leverera det så att man vet att mottagaren får det?
 

calzone

Vacheron
Det gäller att vara god vän med sin brevbärare :p, Om jag inte är hemma och hon inte får ner det så lämnar hon det alltid hos mitt närmaste ombud och stoppar ner en lapp där det står att jag kan hämta det ;) Både snygg och trevlig min brevbärare :D
 

David

Bödeln
JakobZ skrev:
Fan va sjukt att man får göra sådär. Borde man inte leverera det så att man vet att mottagaren får det?

Ja, särskilt i de fall det ska krävas både underskrift och legitimation av mottagaren.

DHL levererade en gång ett paket till helt fel adress på helt fel ort, där någon "Kent" hade tagit emot och skrivit på. Det gick inte att spåra varken personen eller paketet.
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
David skrev:
JakobZ skrev:
Fan va sjukt att man får göra sådär. Borde man inte leverera det så att man vet att mottagaren får det?

Ja, särskilt i de fall det ska krävas både underskrift och legitimation av mottagaren.

DHL levererade en gång ett paket till helt fel adress på helt fel ort, där någon "Kent" hade tagit emot och skrivit på. Det gick inte att spåra varken personen eller paketet.


Säg inte så där. Väntar ju ett viktigt paket från Fedex. De är väl i klass med DHL?
 
Topp