• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning. Utomlands beater!

Danielle

Panerai
Notera avsaknaden av "like" på ditt inlägg :)
Hahaha. Det var ju inget grattis inlägg, men nu har han fått en så att han inte känner sig utanför ;)

Men jag kan faktiskt hålla med lite i det meo_swe säger. Iallafall vad gäller denna klocka. Kommer inte använda jubileet, kanske ska testa hur den ser ut med oyster?
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hahaha. Det var ju inget grattis inlägg, men nu har han fått en så att han inte känner sig utanför ;)

Men jag kan faktiskt hålla med lite i det meo_swe säger. Iallafall vad gäller denna klocka. Kommer inte använda jubileet, kanske ska testa hur den ser ut med oyster?
Skadan är redan skedd, försök inte rädda situationen bara för att du tycker synd om meo_swe ;)
 

meo_swe

Audemars
Iom att jag jobbar ytterst konstiga tider (t.ex har jag jobbat måndag 2000- tisdag 1530 nu), så blir det alltid intressant att dricka öl när jag är ledig. Och två öl och ett glas vin plus denna tråd har gjort detta till en av de bättre kvällarna jag haft på ett bra tag!

DANCE PUPPETS, DANCE!
 

Danielle

Panerai
Ska jag, ska jag inte?
Iom att jag jobbar ytterst konstiga tider (t.ex har jag jobbat måndag 2000- tisdag 1530 nu), så blir det alltid intressant att dricka öl när jag är ledig. Och två öl och ett glas vin plus denna tråd har gjort detta till en av de bättre kvällarna jag haft på ett bra tag!
DANCE PUPPETS, DANCE!
Okej, i och med detta inlägg så konstaterar jag att du kan få behålla din like, plus att du får en till :)
 
Topp