• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Vacheron Constantin

Picke79

Cartier
2-Faktor
Grattis!. Just denna klocka är på min ständiga "hit list" även om den alltid blir bortprioriterad av en eller annan anledning. Men nog svamlat. Stort grattis. och hoppas på många bilder i div fototrådar framöver.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Bra skrivet och grattis till en grym klocka! Hur upplever du sorleken? Jag tycker måtten skrämmer lite, utöver det verkar det vara en riktigt riktigt trevlig klocka vilken jag tror vi kommer se fler av här på KS framöver.
Dels avskräcker de 42mm i specifikationen många, och dels tenderar integrerad länk oftast leda till att sådana klockor bärs lite större. Måste dock säga att jag upplever denna sitta utomordentlig väl på min 18,5-handled. Ändlänkarna är så pass kraftigt vinklade att klockan och länken smiter åt riktigt fint runt handleden, vilket torde innebära att den borde kunna sitta rätt fint även på mindre handleder, storleken och den integrerade länken till trots.
Ska dock i ärlighetens namn säga att jag ju gillar 42mm på samma sätt som många har 40mm som "perfekt" storlek..
VC13.jpg
 
Topp