• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - Vintage Rolex!

Jakob95

Omega
Det blev en Rolex oyster speedking precision från 1948!

Min mamma ska få den i 50-års present. Jag ber om ursäkt för de dåliga bilderna. Det här är första gången som jag höll i en Rolex och jag skakade så mycket så att jag för en kort sekund trodde att jag hade drabbats av alzheimers..;)
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    80.4 KB · Visningar: 325
  • image.jpg
    image.jpg
    63.3 KB · Visningar: 315
  • image.jpg
    image.jpg
    55 KB · Visningar: 318
  • image.jpg
    image.jpg
    50.4 KB · Visningar: 347
  • image.jpg
    image.jpg
    75.6 KB · Visningar: 332

Gummo

Joker
2-Faktor
Grattis till din mamma! @Jakob95 du verkar vara en synnerligen välartad gosse trots ditt odentifierade neurolgiska tillstånd som gör att kameran skakar så fruktansvärt! Min mamma har faktiskt också en Speed King. Men eftersom jag är ondsint, till skillnad från dig, så funderar jag ständigt på hur jag ska lyckas sno den av henne :) Skriv gärna och berätta vad hon tyckte om klockan sen! Bjussar på en bild av morsans:
IMG_0411.JPG
IMG_0405.JPG
 
Senast ändrad:

Jakob95

Omega
Tack för alla fina kommentarer! Det var parkinson och inte alzheimers jag menade, men det var ju faktiskt både smaklöst och väldigt respektlöst skämt inser jag nu,så det ber jag om ursäkt för. Jag var bara så nervös och exalterad, så därför blev det rätt dåliga bilder som sagt. Jag ska lägga upp bättre bilder senare :) Kan man redigera sina inlägg? isf så tar jag bort det skämtet.
 

Jakob95

Omega
Grattis till din mamma! @Jakob95 du verkar vara en synnerligen välartad gosse trots ditt odentifierade neurolgiska tillstånd som gör att kameran skakar så fruktansvärt! Min mamma har faktiskt också en Speed King. Men eftersom jag är ondsint, till skillnad från dig, så funderar jag ständigt på hur jag ska lyckas sno den av henne :) Skriv gärna och berätta vad hon tyckte om klockan sen! Bjussar på en bild av morsans:
IMG_0411.JPG
IMG_0405.JPG
Riktigt snyggt med det där läderbandet! :)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Tack för alla fina kommentarer! Det var parkinson och inte alzheimers jag menade, men det var ju faktiskt både smaklöst och väldigt respektlöst skämt inser jag nu,så det ber jag om ursäkt för. Jag var bara så nervös och exalterad, så därför blev det rätt dåliga bilder som sagt. Jag ska lägga upp bättre bilder senare :) Kan man redigera sina inlägg? isf så tar jag bort det skämtet.
Nä du behöver inte bort någonting. Din mamma bör vara stolt över en så givmild son! Jag vill göra samma sak!
 

deddas

Rolex
Grattis till din mamma! @Jakob95 du verkar vara en synnerligen välartad gosse trots ditt odentifierade neurolgiska tillstånd som gör att kameran skakar så fruktansvärt! Min mamma har faktiskt också en Speed King. Men eftersom jag är ondsint, till skillnad från dig, så funderar jag ständigt på hur jag ska lyckas sno den av henne :) Skriv gärna och berätta vad hon tyckte om klockan sen! Bjussar på en bild av morsans:
IMG_0411.JPG
IMG_0405.JPG
Wow! Det var ingen dålig klocka hon hade!
 
Topp