• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning x2 (idag är en bra dag)

aljung

Panerai
2-Faktor
Idag har varit en bra dag och en lång dag. Visste att jag skulle få minst ett kul paket idag, men det visade sig bli två. Har spenderat hela morognen med att uppdatera postens spårningssida, och vid elvatiden stod det att båda mina paket fanns på utlämningsstället. Dagen blev nu ännu längre. Lyckades smita från jobbet redan vid halv fyra, cyklade hem som en galning för att hämta avierna och sen vidare till ICA för att hämta paketen. Som vanligt var det världens längsta kö vid utlämningen och tjejen i kassan måste trott att jag var påtänd eller något (stod och hoppade upp och ner av förväntan och var svettig som f-n efter min snabba cykeltur).

Äntligen hemma visste jag inte riktigt vilket paket jag skulle öppna först, men det blev det högra.

53CRXkc.jpg


Välbekant låda, den insatte vet redan nu vad det är jag köpt :)
0FB7d4K.jpg


Ännu mer välbekant
4k1ZRPv.jpg


En Speedmaster Reduced 3510.50 (box, cert, manualer från år 2000)
s1zvTVq.jpg


Obilgatoriskt vristskott
jpQrFmK.jpg


Nästa låda var väldigt välpackad, precis som det ska vara.
4pDVwTO.jpg


Ännu ett relativt välbekant märke.
aG8QZOk.jpg


En Glycine Combat Sub (in2watches ltd edition) fullset uttagen i år.
ailYB9o.jpg


Vristkott
6uX7llC.jpg


Sida vid sida
g2am9kz.jpg


6GSX0tZ.jpg


Tack till svesam och Gripenbro.se för två sjukt smidiga affärer :)

Idag var som sagt en riktigt bra dag!

//Andreas
 

jabla

Sarlacc
Grattis till dubbelöppningen!
Den bruna Glycinen är riktigt grann! kan vi få se den på läderbandet till höger i boxen?
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Stort grattis! Gillar också Glycinen, som var mitt förstahandsval till jag torskade på en Golden Eye i stället (se tråd från i fredags).
 
Topp