• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Kunde inte hålla mig. Hämtade denna hos känd forumföreträdare för en liten stund sedan.

Vit pappkartong från inte helt okänd Schweizisk tillverkare.
20121115_213309.jpg

Brunt trä från samma tillverkare. Gissar på fanerad spånplatta - men vem bryr sig?
20121115_213326.jpg

Innehåller en Combat Sub Golden Eye - mumma!
20121115_213350.jpg

Wristshot efter att ha putsat linsen på telefonen :lol:
IMG_20121115_214641.jpg

Stort tack till den kände forumföreträdaren!

/Pappikjolo
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har jag missat att det är julafton eller? Det var järnspikar vad möe paketöppningar det verkar vara idag.
Trevlig pjäs den där och helt rätt färgsättning på den modellen om man frågar mig.
 

Gavve

Greven
2-Faktor
yonsson skrev:
Har jag missat att det är julafton eller? Det var järnspikar vad möe paketöppningar det verkar vara idag.
Trevlig pjäs den där och helt rätt färgsättning på den modellen om man frågar mig.

Man måste ta hand om sig själv!

Grattis!
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
yonsson skrev:
Har jag missat att det är julafton eller? Det var järnspikar vad möe paketöppningar det verkar vara idag.
Trevlig pjäs den där och helt rätt färgsättning på den modellen om man frågar mig.

Det kan också vara så att Postverket har rationaliserat. Paketleverans endast torsdagar som inte är röda dagar och inte dag före röd dag och inte dag efter röd dag och inte dagar i anslutning till sommarledighet och inte dagar då det har snöat eller regnat för mycket eller är för kallt eller är för varmt. Då återstår en torsdag i november - om man har tur det året.

/Pappi
 
Topp