• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning :)

thorsell

Breitling
God dagens! :)

Efter ha läst och kollat på forumet i några månader utan att skriva något är det kanske dags att dela med sig lite grann till denna excellenta samlingspunkt! Efter ha fått så mycket information och tips från andra trådar såsom denna, denna och denna så tyckte jag det var dags att köpa en alldeles egen klocka.

Hämtat paket
image.jpeg


Ett japanskt vykort (oklart vad det säger dock) :)
image_1.jpeg


Så var det dags, en Seiko SBDC001 "Sumo"
image_2.jpeg


Vilken skönhet!
image_3.jpeg


Tvungen att testa hur det såg ut när det var släckt :)
image_4.jpeg


Den obligatoriska bilden!
image_5.jpeg


Efter att ha haft klockan i några dagar måste jag säga att jag tycker den är utmärkt och känns perfekt!

Tack för ett kanonforum, enda nackdelen är ju att det är väldigt beroendeframkallande och känslan att köpa fler klockor infinner sig direkt :)
 

thorsell

Breitling
Tack alla! Ja den känns riktigt bra, känns som detta är början på ett alldeles fantastiskt trevligt nöje :) När tillräckligt belopp skramlats ihop blir det nog dags för en Rolex 116611LN utöver denna med, också en klocka som jag funnit fantastisk tack vare detta forum ;)
 
Topp