• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning!

Aubergine

Cartier
2-Faktor
Skulle vilja börja tacka Rob Engström för den alltid så grymma service man fått där! TACK! Fler klockor ska köpas och då är det från Rob. E





Nu till paketöppning!
Var inne på Rob.E i Lördags, hade tänkt lämna in min Daytona för tavelbyte. Men som vanligt prova man lite klockor. Så fastna man för en direkt! En annan forum medlem hade sin paketöppning för någon månad sen. Så sa brorsan direkt att han ville ha en sådan. Nu hade dem en inne på Rob.E så var valet lätt!
Jag skulle ha en. Lämnade in Daytonan för tavelbyte, kom hem och började kolla köpes annonser, hittade en trevlig Forum medlem som kunde göra affär Direkt! Huvud snurra!. Vadå direkt! FAN!!!! jag lämnade in klockan precis och han ville ha den svarta tavlan i. Klockan är 15, Rob.E stänger 16 på Lördagar! Ringer och säger till Rob.E att skita i tavelbyte, jag kommer och hämtar ut den nu! In till stan igen. hämta ut klockan. Gör affären. Fan klockan är över 16 bara vänta in till Måndag!

IDAG är det Måndag! klockan sitter på armen! SJUKT NÖJD!


IMG_9713.jpg
IMG_9714.jpg
IMG_9715.jpg
IMG_9717.jpg
IMG_9718.jpg
IMG_9719.jpg
IMG_9720.jpg
IMG_9721.jpg
IMG_9722.jpg




  • Ref: 116621
  • Kaliber: 3135
  • Armbandsfärg: Bicolor/Roséguld
  • Urverk: Automatiskt
  • Boett: 18K Roséguld och Rostfritt stål
  • Urtavla: Brun
  • Glas: Safirglas
  • Armband: Roséguld/Rostfritt stål
  • Mått: 40,00 mm
  • Vattentät till: 10 ATM (100 meter)
  • Datumvisare: ja




AV MED PLASTEN! :cigar:

IMG_9724.jpg
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Klämde på en sådan hos Engströms i Jönköping här om veckan....vilket vill-ha-begär den gav, sällan skådat finare, stort grattis till den.
 
Topp