• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning

calzone

Vacheron
Ny beater :D
pehavuva.jpg
myqadymu.jpg
eruryjar.jpg
y5ery5y2.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Grattis!

Men berätta mer. Hur mycket Swiss Military är det EGENTLIGEN? Är det typ Victorinox/Wenger-klass?
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
En av mina allra närmaste vänner från Schweiz och jag blir lika besviken varje år när han kommer tillbaka från årets boot camp och meddelar att de inte blev tilldelade några klockor det året heller.

Det är fan skandal att de Schweiziska soldaterna inte underhålls med ordentligt materiel! :mad:
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
En av mina allra närmaste vänner från Schweiz och jag blir lika besviken varje år när han kommer tillbaka från årets boot camp och meddelar att de inte blev tilldelade några klockor det året heller.

Det är fan skandal att de Schweiziska soldaterna inte underhålls med ordentligt materiel! :mad:
Det är många som lackar efter de svenska hemvärnsövningarna också. Ingen Sjöö Sandström, och nu för tiden får man inte ens ta en kaffekask på posten. Men de där Jävla fotogenraggarna (piloterna). De skall minsann ha både Sjöö Sandström & fällkniven F1. Det är för jävligt!
 
Topp