• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning!!!

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Jag hade kunnat mörda för att få ha den på armen...:)

Stort grattis i alla fall!

Och för att stilla min nyfikenhet, vad fick du ge för den?
 
Milgaussfebern börjar :D!! Grattis, Fin!!


:eek::woot:

Det verkar vara smittsamt!

Här kommer två bilder från kvällens promenadrunda.






Nu har jag burit den ett par timmar och jag måste säga att komforten är som sig bör på allra högsta klass.
Detta är något som alltför många tillverkare verkar missa. Men klockan ska vara sjukt härlig att ha på sig, den ska inte bara vara snygg, ha fräsiga funktioner och fina material. Är den oskön att ha på sig så använder iaf jag den nästan aldrig.

Men Milgaussen känns ungefär som en sub, alltså helt jävla underbar. :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Nice...stort Grattis till dig, vill också få tag på en Milgauss! Fan att jag missade Pierres som han sålde på forumet här och på grann forumet.
 
Nice...stort Grattis till dig, vill också få tag på en Milgauss! Fan att jag missade Pierres som han sålde på forumet här och på grann forumet.


Tackar,

Jag klandrar dig inte!
Det är en superschysst modell. :)

Imorgon ska jag ha den på jobbet en sväng. Det kanske blir lite bilder relaterade till klockans huvudegenskaper (bortsett från att visa tiden då). :)
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Från att ha varit helt ointressant för mig till att bli en eventuell kandidat i framtiden. Stort grattis, riktigt fin!
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Slänger in en bild på min väl använda Milgauss med trasig länk, efter 7h trampande i tung bas på Sonar Festival i Barcelona. Trots en härlig flygtur på över 1,5 meter rätt ner i asfalten håller den fortfarande tiden utan problem inom cosc standarden. Den tål inte bara magnetfält, den är helt enkelt KUNG ;)

u2y4y5yt.jpg


:)
 
Topp