• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning...

Magnus

Omega
Halloj!
Efter ganska mycket funderande och en hel del beslutsångest så skickade jag iväg ett bud från poolkanten på Malta i förra veckan, förmodligen lite lätt Pina Colada påverkad... :)

Efter att ha försökt tracka postens kolliID utan större framgång dök så paketet lyckligtvis upp dagen efter fullföljd affär

h1q7w0a.jpg


Välkänd box...
O0ddHP4.jpg



Anledningen till min beslutsångest var att jag sedan en tid tillbaka (ganska lång) har varit helt inställd på en 42mm orange PO (2500), dvs 2901.50.00..... nu dök denna upp i fullset med COSC cert och riktigt schysst skick så efter lite resonerande så blev det då en...

GBIuNoT.jpg


2201.50.00 istället. Måste säga att det känns helrätt just nu men Rille's "2209-kit" finns fortfarande i tankarna för att kunna få lite schysst variation ;-) Nedan några fler bilder

iV3IUTy.jpg


De9IguM.jpg


EFOvSRd.jpg


Och såklart ett obligatoriskt wrist-shot :)

jkNTvAg.jpg


Tror att detta blir en keeper men efter att ha följt allt flippande på detta forum så törs jag inte lova något...
Tack för titten och stort tack Seikoman87 för en schysst deal (för andra gången) och medföljande bonusgodis :)
 

calzone

Vacheron
Stort Grattis :D, saknar den redan :(. Alltid kul att göra ngn nöjd. Hoppas det blir en keeper, snygga bilder !


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

Bodén

Panerai
Döläcker Omega. Står fast vid att klockaffären är den enda affären i den prisklassen som kan göras med några glas innanför västen. Min Speedmaster beställdes på en förfest. Vaknade, till min stora förvåning, upp helt utan ångest dagen efter.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Grattis till nytillskottet!

Vi borde kanske skapa en intern lista med flippandet, där man kan se vem som äger klocka X och vilka tidigare forum-medlemmar som ägt den :D
 
Topp