• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppnings dags, det blir lite si, det blir lite så, det blir lite mitt i mellan...

jabla

Sarlacc
Ahmen, vem mer än Af Sjodahl gör en sån här trippelöppning. :)
Strategiskt eftersom en av kommentarerna här kan bli inlägg 500000 och ihågkommet för lång tid.
Stort grattis! och ännu mer motiverad att besöka Dalarna i sommar.
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Grattis! Vilka sköningar! Hade iofs förväntat mig mr Af Sjödahl i slowmotion svävandes förbi till det introt. ;)


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Obeedoobe

Friends of KS
Ha ha ha! Du är ju galen gobbe!;) Grymt skön paketöppning, gick igång på din porriga discobelysning. Stort grattis till dina fina inköp.

Mvh
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Dafuq!!! Tre i en smäll?! Jaha, jag smyger nog in min incoming i nån tråd för pktöppning vågar jag mig inte på efter denna! Grattis btw!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Haha...!! Ja...vad ska jag säga?
Grattisgrattisgrattis, din tok! :)
 

the judge

Omega
Där höjdes ribban för paket öppnande rejält, minst sagt!:)
Från en mas till en annan, grattis till dom fina dinkorna:)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Satans Alf Sjodahl, vilka kap! Om 16750 nånsin blir till salu är det bara att pinga haha.
Stort Grattis!!! :p


Skickas från min iPhone
 

Snårtas

Rolex
Fy f*n vilka grymma köp och den bästa paketöppningen någonsin! Omöjligt att toppa, admin kan stänga paketöppningstråden nu. Grattis!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis, dom var du värd!


J



Tack Jens! Jag håller med dig, för att man skall stå ut med alla tråkiga masar här, lär man hitta på nått iaf. Är ju bara jag the judge, och Tommytvigg här i Dalarna. Vi får dessutom fylla ut Gtg med 2 stockholmare Davvan och Fryken och en skön björn i BOTL från gävle för att få ihop ett Gtg.
 
Topp