• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppnings dags, det blir lite si, det blir lite så, det blir lite mitt i mellan...

aljung

Panerai
2-Faktor
Var imponerad redan efter den första, sen kom det en till och sen en till. Helt galet! Stort grattis!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Bara på KS, mina damer å herrar, bara på KS...

Alla tummar upp till Hr Sjödahl!
Såg liiiiite stressat ut ett tag där... :)

Grattis till sköna klockor!
 

Tommytvigg

Cartier
Helt underbart. Ser riktigt bra ut. Paketöppning delux av en tokig mas:happyhappy:
Känns feta damen biffigare? Vi måste stråla samman snart igen, för den vill jag klämma på.
Stort grattis till trippeln.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Jag tyckte om den här posten. Och jag tyckte om klockorna.

Själv öppnar jag andäktigt kartongen dom få ggr jag fått packa upp ett nytt ur. Det märks att man börjar få talang och vana när hela uppackningsproceduren, inklusive uppdragning och test på handleden kan göras för 3 klockor på 3 minuter. :D

Det där är något jag aldrig kommer att få uppleva!

Grattis!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Discoöppning!
Jag bara älskar att du rättar till lådan vid 0:53, och självklart discodanspekandet som dök upp lite då och då.


Och just det, klockorna... Fat ladyn är fantastisk! De andra med!
 

Bolio

Panerai
Jag trodde inte du kunde knäcka din helt galna vecka förra året men det gör du på en dag med tre öppningar i samma paket helt galet, det är fan världsklass, Världsklass, Världsklass, Världsklass!!!!!!!!!!
Videon kommer vinna en Oscar.




Stort GRATTIS.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag trodde inte du kunde knäcka din helt galna vecka förra året men det gör du på en dag med tre öppningar i samma paket helt galet, det är fan världsklass, Världsklass, Världsklass, Världsklass!!!!!!!!!!
Videon kommer vinna en Oscar.




Stort GRATTIS.



" TACK SOM FAN Bro! Trodde inte jag heller, men det var gaska så nära iaf " :cigar:
 

Maro

Audemars
Alltså det här var det jag behövde idag! Haft en dålig dag.. Garvar så jag dör!

Bästa öppningen ever!! Och sen vilka jädra klockor du dundrar fram med! Stort grattis!!!
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Tjong i af-medaljongen!!
Du är härmed unboxing kingen i mina ögon efter din sanslöst grymma video!
Long live the knug!

Och stoooort trippelgrattis!!

Mer videos från knugen to the ppl!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Nej, var i Norge då.. Följde den via mobilen. Var du?



Nope! Satt med via telefon :cigar: på tudorn och 16750n, men bad om att få vara med på även feta damen. Tycker den är värd sina dryga 36k, 2 av hornen är polerade fler än en gång skulle jag nog säga. Att tavlan är utbytt är väl synd men ingen katastrof tycker jag. Kul med alla tillbehören.
 
Fan Af Sjodahl, efter den där videon är du officiellt sett min gud. Så jävla skön så det är inte sant.

Inget dåligt innehåll i paketen heller, stort grattis!

Tycker vi ska införa mer videosnuttar likt denna i kommande paketöppningar. Musiken gjorde min kväll.
 

BOTL

Panerai
Så fantastiskt att du tar sig den tiden så man kan få dela upplevelsen med dig. Riktigt skoj, rolig läsning och grattis till fler fantastiska klockor.


Ben Bockbrännarbolmers
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Nope! Satt med via telefon :cigar: på tudorn och 16750n, men bad om att få vara med på även feta damen. Tycker den är värd sina dryga 36k, 2 av hornen är polerade fler än en gång skulle jag nog säga. Att tavlan är utbytt är väl synd men ingen katastrof tycker jag. Kul med alla tillbehören.


Då är det ju skönt att den är lite tjockare :cool:
Absolut, för 36k med alla tillbehör är den värd det! Hittade en utan alla tillbehör på chrono för 32, men det är lite trist. Så
slit den inte för hårt ;)
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Har sett en hel del kul grejer på bara ett par månader jag hängt här, men det där tar fan priset :D
Du är för störtskön, funderat på Youtube-karriär?

Just det, trevliga klockor också! ;)
 
Topp