• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppnings dags, det blir lite si, det blir lite så, det blir lite mitt i mellan...

Hallberg

Omega
Grym video & ännnu grymmare klockor!
Gör också alltid så när jag öppnar paket, kanske skall spela in det nån gång..?
 
2 av mina VILL HA klockor avklarades där :) en annan sitter och drömmer om att iaf kunna skaffa en utav dem och så drämmer du in dem båda +1 haha...

Grattis grattis får man säga, måste vara en riktigt häftig känsla att kunna genomföra ett sådant köp!
 
D

Deleted member 1265

Guest
TACKAR 80s!

Jag har redan fått flera feta förslag från HOLLYWOOD :cigar:! Mer än så får, och kan jag inte säga :rolleyes: .
Funderar på allvar att skicka BLRO paketet direkt till dig för videopaketöppning, när den nu kommer...
Såg en detalj som jag missat tidigare i videon, var tvungen att backa flera ggr för det var så rätt, ljudet av stilettkniven som hastigt åker ut, haha!!:woot:
Arvode för video?
 

Bender

Cartier
Ja jefflar denna tråd har jag helt missat, Helt crazy!
Riktigt grym paket öppning och sicka klockor

Stort grattis i efterskott.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
FET Sjödahl :D grattis... Tudorn är grym med moon dial och allt


Tackar! Den är grym, måste bara se till att få originallänken fixad, för tillfället är det för mycket stretch och endlänkarna sitter otajt mot boetten, har försökt att böja/trycka till dom så mycket som jag törs.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
2 av mina VILL HA klockor avklarades där :) en annan sitter och drömmer om att iaf kunna skaffa en utav dem och så drämmer du in dem båda +1 haha...

Grattis grattis får man säga, måste vara en riktigt häftig känsla att kunna genomföra ett sådant köp!



Tackar Tobias Eriksson!

Alltid lika kul och spännande med paketöppningar innan man vet skicket och så vidare. Sen är det ju kul i sig att bara kunna unna sig en nya klocka.

OK, Hehe...då måste det nog vara snöflingan och 16750 klockan, reservation för att det kan vara feta damen kanske i stället, känns som den är mer ovanlig en 16750 GMTn. Lycka till med framtida köp, hoppas att du inom kort iaf får chansen att köpa en av dina vill ha klockor. Lite nyfiken på vilken av klockorna du skulle köpa först om du nu inte slår till på båda?!

Mvh // Af Sjodahl
 
Tackar Tobias Eriksson!

Alltid lika kul och spännande med paketöppningar innan man vet skicket och så vidare. Sen är det ju kul i sig att bara kunna unna sig en nya klocka.

OK, Hehe...då måste det nog vara snöflingan och 16750 klockan, reservation för att det kan vara feta damen kanske i stället, känns som den är mer ovanlig en 16750 GMTn. Lycka till med framtida köp, hoppas att du inom kort iaf får chansen att köpa en av dina vill ha klockor. Lite nyfiken på vilken av klockorna du skulle köpa först om du nu inte slår till på båda?!

Mvh // Af Sjodahl


Hej,

Det stämmer bra att det rör sig om 16750 (1675 skulle funka :)) och snöflingan. Tack så mycket och hoppas kunna genomföra köp av iaf en utav dem närmsta året. För att besvara din fråga om vilken jag skulle ta först är jag faktiskt högst velig, det ändras från dag till dag haha. Det skulle nog således bli den som jag först ramlade över i köptid. Men det är något speciellt med flingan ;)
 
Topp