• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppnings dags, med garanti för att det är Rolex som hägrar...ellé?!

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Där är du go Alfie! Kul läsning från start till slut, grattis till uppnått mål :)
Riktig fin Daytona, har aldrig varit ett fan av kronografer tidigare men det vettifan nu...
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis maestro! Både till klockan och livsstilsförändringen! Bra jobbat!! Gjorde nästan samma resa för några år sedan.. Tyvärr så står vågen fortfarande på 92-93 pannor. Å andra sidan är jag 1 meter längre än du......;-)
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Grattis till en riktig snygg Daytona.. Guld med alligator är helrätt och korrekt! Daytona ska jag ha nån dag.... I ädel metall förstås :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis maestro! Både till klockan och livsstilsförändringen! Bra jobbat!! Gjorde nästan samma resa för några år sedan.. Tyvärr så står vågen fortfarande på 92-93 pannor. Å andra sidan är jag 1 meter längre än du......;-)

Haha...tackar, tackar din Fucker :p, bara 1 meter, som jag minns så är du nog fan 1,5 meter längre än mig :D. 92-93 pannor är ingenting för en jätte ju :cigar:!
 

Simpatico

Rolex
Stort grattis till både klocka och till deffningen.
Tack för en föredömlig och välskriven paketöppning.
Som alltid har man ett leende på läpparna när man läser dina texter. Tack och bock.
 
Topp