• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppningsdags - Daytona, min drömklocka!

acce1999

Patek
2-Faktor
Grattis!

Daytona-verket 4130 är av många ansett som det mest robusta och underhållbara kronografverk som har konstruerats. Inte dåligt!

Du måste för övrigt ha missat tiden, då väntetiden mättes i fem, sex, sju år. Men det var kanske främst förra referensen...

För övrigt väldigt förföriska linjer på Daytona-serien.
 

Perpetual

Cartier
2-Faktor
Är Daytona hypen fortfarande lika hög ? Jag provade en med vit urtavla inne på Michelsen (AD i Reykjavik) för något år sedan och då hade han inne varsitt exemplar av den vita och svarta urtavlan. Kanske kan vara ett tips till någon som letar...
Okay Tack för infon :) Jag vet faktiskt inte. För mig så har den alltid varit en dröm. Jag kan nästan ibland tycka att Daytonan är underskattad då det inte är ofta som man ser dem. Den är fantastiskt mycket snyggare i verkligheten än på bild!
 

Perpetual

Cartier
2-Faktor
Grattis!

Daytona-verket 4130 är av många ansett som det mest robusta och underhållbara kronografverk som har konstruerats. Inte dåligt!

Du måste för övrigt ha missat tiden, då väntetiden mättes i fem, sex, sju år. Men det var kanske främst förra referensen...

För övrigt väldigt förföriska linjer på Daytona-serien.
Stort tack!
Jaså? Det kände jag inte till. Sjuk väntelista i så fall! Jag hade som sagt flyt, fick min på några dagar :D men ibland ska man ha lite tur!
 

JohnDoe

Rolex
Two tone är grymt snygg men helstål tycker jag blir lite sportigare vilket jag gillar :)
Jo håller med, helstål är sportigare. Fast nu har jag en hel hög med omegor som är stål & sportiga. Tänkte att rollarna får bli lite mer "osportiga". Har haft ett par DD med bling men det var inte min grej. För små och lätta. För att motsäga mig själv har jag även siktet inställt på en DSSD blue nu så det blir till att rensa lite i lådorna och få in lite $$$. Återigen grattis till en ny fin Daytona.
 

san

Cartier
2-Faktor
Svårt att se hur det kan gå fel med en av Rolex absoluta klassiker, tillika en av deras snyggaste modeller. Bra köp!
 
Topp