• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppningsdags!

pnt

Rolex
2-Faktor
Ja, men då var det äntligen dags för en paketöppning! Mitt klockintresse startade egentligen i vintras i och med inköpet av en SMP 300. Den var min kompanjon under sommaren men suget efter något annat blev bara större och större. En Tudor Black Bay hittade hem men fick lämna efter drygt en vecka. Trevlig klocka på alla sätt - kommer förmodligen att äga en igen - men det stod ganska snart klart att den inte stillade mitt begär fullt ut. Idag anlände paketet som förhoppningsvis innehåller en riktig keeper. Nu öppnar vi!

Familjär logga.
ppMcfox.jpg


Och innehållet: En 114060. Min första Rolex!


Det obligatoriska vristskottet.
 

JayJay

Rolex
Grattis. Kul att du tror att du hittat din keeper... framtiden får utvisa hur det ligger till med den saken.
 
  • Like
Reactions: pnt

acce1999

Patek
2-Faktor
Kul! Trots att jag inte är så övertygad om den nyare breda boetten, så känns 114060 som en fräsch och rimlig uppdatering av föregångaren. Hade föredragit smalare boetthorn, men vill påstå att det finns "en ny generation" som föredrar "det nya". Det blir liksom "två skolor": Vi som fastnat i det gamla... och ni som fyller det nya med innehåll.

Grattis!

A
 
  • Like
Reactions: pnt

BME

Cartier
Snyggt grattis!
Läcker utan datum! Har alltid trott att jag vart beroende av datumvisning men äger nu både en panna och en speedmaster utan datum och det går ju alldeles utmärkt :)
 
  • Like
Reactions: pnt
Topp