• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppningstråd- min första på KS!

addeh

Cartier
Jag känner att jag slarvat lite med öppningarna och nu är det min tur att dra mitt strå till stacken!
Min Dipsy lämnade för någon vecka sedan och tomrummet har varit stort.. Mycket stort!;)

Nu har jag dock äntligen fått fatt på klockan som sedan länge legat mig extra varmt om hjärtat. Den mångsidiga!

Nog snackat. Mot posten för att hämta inte mindre än tre paket. Väl hemma smyger sig en olustig känsla på.. Paketet som skall innehålla min nya älskling är nämligen stort.. Förjävla stort!
quS1Opz.jpg

Mindre golvur???
rfOW1IC.jpg

I det stora paketet låg ett mindre paket.
UQS4pHe.jpg

I det lilla paketet låg en.. Avfallspåse! Wtf!
e1yWgeE.jpg

I påsen dyker dock något välbekant upp! Andas ut..!
oT2bnVP.jpg

Skön storleksskillnad på de båda!
bxlQM6J.jpg

Nu så dyker hon upp! En GMT 16710 -07 i jäkligt fint skick!
QXSzTSY.jpg

Fm8BRBO.jpg

e7ENbGf.jpg

Och så ett wristshot!
MLoKTzE.jpg

Och sen dom två andra paketen. Pepsi insert och en liten låda!
JZbTy5K.jpg

0nSRJir.jpg

fcrTyoV.jpg

Tack för titten!
 

jabla

Sarlacc
Grattis! svår att tröttna på, du kommer att kunna variera den i det oändliga.
Kul med ett så pass sent exemplar.
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Toppensnygg! Grattis. Men hjälp en stackars amatör när det gäller GMT. De nya GMT-C har polerade mittlänkar. Hade man inte det på tidigare modeller? Missförstå mig rätt, jag tycker att hel-borstat är mycket snyggare men jag bara undrar om & när man ändrade.
mvh
garfield
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Toppensnygg! Grattis. Men hjälp en stackars amatör när det gäller GMT. De nya GMT-C har polerade mittlänkar. Hade man inte det på tidigare modeller? Missförstå mig rätt, jag tycker att hel-borstat är mycket snyggare men jag bara undrar om & när man ändrade.
mvh
garfield

Nej, PLC introducerades iom 116710.
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Stort grattis! Har själv en 16710 av tidigare stuk, fantastisk klocka som är lätt att byta utseende på!
Jag är också nyfiken på om det är 3186 i klockan, hade varit roligt! :)
 
Topp