• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppningstråd: Rolex Day-date "Pablo edition" Ref 18038

Watch out

Cartier

Sicken grej!
Grymt kul att se.

Gotta wear shades
shades.jpg




Nä...
mer svetsmask för den där!
welder.jpg







NÄ FÄCK!!
GOTTA WEAR A FREAKING IRON MAN-MASK FÖR IS-SKENET!!!

mask.jpg

 

Finne

Omega
Så j*vla snygg asså!!!
Va tvungen å kolla på bilderna idag igen!
Kom på att jag sett den klockan på auktion (99% säker)
Får ta å sätta på min diamant bezel på min DD, sugen på lite bling bling!
 
Alltså kan nog inte riktigt hålla med de som tycker den är snygg för det tycker jag verkligen inte att den är, snarare hemsk ur det hänseendet. Men den är ju riktigt jäkla kaxig och tung!
Så grattis till en riktigt speciell och cool klocka. Din trippel är minst sagt imponerande!
 

JohnDoe

Rolex
Nu har du höjt ribban för isat. Alla säljare/konsulter måste skaffa rejält isade klockor så att de redan på första kundmötet kan visa kunden att de är det bästa valet för kunden eftersom de är framgångsrika. Det måste väl funka utmärkt här i Sverige :) eller vad tror ni här på KS. Själv gillar jag "isade presidenter" men undrar om inte en isad daytona är vad jag egentligen borde skaffa.
 

Sond

Patek
Hahaha... Vad ska man säga..? Känns mer sent 70-tal och Las Vegas och viktigaste tillgångarna är smaklöshet, pistol och vita boots... Idag är enda gången de där passar när det är dags för gtg..;). Men, wtf, det är en klocka så ett stort grattis till en av tokigaste klockorna på KS..
 
Topp