• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppningstråd - Secret Santa 2015

Hej.
Jag börjar känna mig lite skamsen,alla har skickat så fina saker jag har väl dålig fantasi.
Kan bara hoppas att det kan vara till nytta.
:banghead:
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Det är svårt att veta vart men lägger ribban när men är med för första gången. Som tur är gjorde jag inte bort mig alldeles utan lyckades åstadkomma ett ok paket. Nästa år ska jag ändå fixa lite extra.
 

joca

Patek
2-Faktor
Kom igen nu tomten, leverera! Jag sliter upp paketet samma sekund som jag kommer innanför dörren! ;)
 
P

Philippe Stern

Guest
En hermodskurs i gott uppförande och kamratskap till hr Stern kanske? ;)
charmkurs_190920207.jpg
 

DrKlocka

Audemars
Spännande! Ser ut som att många har fått riktigt fina presenter.
Skickade mitt paket igår så troligtvis kommer den på måndag!
 

Higgis

Omega
Vore skoj om dom som fått paketet skriver att det dykt upp oberoende om man öppnar nu eller den 24, så man som givare vet att det kommit fram.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Låg att paket och väntade idag. Jaha... Vad har jag nu beställt som jag glömt att jag beställt? Slet upp det och kollade, men var fortfarande minst lika frågande... Kollade om det verkligen var till mig och inte till någon granne... Jo, det står ju mitt namn, men inte fan har jag något minne att jag beställt detta...



Kanske kommer minnet tillbaka om jag kollar var det kommer ifrån...



Aha! Undrar vem som är min hemliga tomte...



Avslutar med ett obligatorisk bodyshot :) Perfekt storlek, stort tack hemliga (fan)Tom(t)en!

Trodde det skulle vara ett lakanset i det paketet....
 
Topp