• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppningstråd *skäms lite*

tim.stockholm

Cartier
2-Faktor
Skäms lite för att posta detta inlägg men WTH!

Varför? Nästan exakt ett år sen så slet jag av plasten på en sproilans Speedy Pro som sedan såldes. Idag kom det ett paket med en Speeeedy Proooo :D

Misstänker dock att jag inte är den enda som sålt-o-köpt samma modell på forumet!


Vi hoppar boxbilderna och kör en wristshot direkt!
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk 21360692192.223515.jpg
    ImageUploadedByTapatalk 21360692192.223515.jpg
    70.6 KB · Visningar: 620

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis!! Tror det är ett vanligt fenomen. Jag ångrar mig då och då att jag inte knep din förra Speedy. Nu har jag ju dessa 2 "kusiner" i lådan för tillfället så just nu klarar jag mig.. :)
E408727D-72CE-4AF9-B083-C835B35E28F5-152-000000064A491506_zpsee39b6ab.jpg

758022EE-C8BE-49CD-AF7C-81550618A113-388-0000003C2EC837D7.jpg


Grattis än en gång!
 
tim.stockholm skrev:
Skäms lite för att posta detta inlägg men WTH!

Varför? Nästan exakt ett år sen så slet jag av plasten på en sproilans Speedy Pro som sedan såldes. Idag kom det ett paket med en Speeeedy Proooo :D

Misstänker dock att jag inte är den enda som sålt-o-köpt samma modell på forumet!


Vi hoppar boxbilderna och kör en wristshot direkt!

Trevligt!
Min hälsar.
0034-5_zps44b38955.jpg
 

RDFG

Cartier
Grattis!

Får passa på att ställa en liten fråga också. Jag går själv i tankarna på att köpa en speedy pro och har fått ett ganska bra prisförslag hos AD, är det värt att köpa en ny eller bör man se sig om efter en beggad?
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Grattis!!

Den här förbannade posten fick mig att vilja ha en Speedy igen.. Trött jag blir :D

Är det en 3570 eller 3573?

/Asplund
 

tim.stockholm

Cartier
2-Faktor
RDFG skrev:
Grattis!

Får passa på att ställa en liten fråga också. Jag går själv i tankarna på att köpa en speedy pro och har fått ett ganska bra prisförslag hos AD, är det värt att köpa en ny eller bör man se sig om efter en beggad?

Jag köpte nytt bägge gångerna (med rabatt hos AD såklart). Rekommenderar dock beggat om man hittar ett schysst exemplar. Upplever att Omegor tappar rätt mycket värde när/om man ska sälja.
 

Genta

Cartier
Grattis.

Hade en med glasbaksida, som jag saknar. Ang återköp så är jag inne på min tredje GMT Master II Ceramic, vilket verkar vara helt normalt i de här kretsarna...
 

jabla

Sarlacc
Grattis till en fin klocka!
Sjalv har jag separationsångest när det gäller prylar så jag har aldrig hamnat i din situation :)
 
Topp