• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppningstråd - sprillans rolex

Archie

Cartier
Ok vi skippar alla bilder på förpackningar å annat dret och kommer direkt till själva poängen....så det kanske inte är någon paketöppningstråd i ordets rätta bemärkelse...


Rc3zofZ.jpg



Min första alldeles sprillans nya Rolex. Tack till ingen mindre än martinhook i förmedlingen av denna! Värmland 4-life!
 

jabla

Sarlacc
Grattis! vet av erfarenhet att den är ännu snyggare i verkligheten, svårt att göra färgen rättvisa på bild.
 

BME

Cartier
Vad är det som händer det regnar in klockor!
Hoppas alla gör sitt och sätter in en slant på BCF också så får vi snart höja vårt mål för 4e eller 5e gången!

Och grattis såklart den är riktigt schysst denna där!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Suveränt! Nu kan du ju ha koll på tiden både lokalt och i huvudstaden samtidigt! :D

Ser ut som om du matchat klädseln med vridringen. Bra tänkt! Estniska färger.

Grattis!

A
 

Archie

Cartier
Suveränt! Nu kan du ju ha koll på tiden både lokalt och i huvudstaden samtidigt! :D

Ser ut som om du matchat klädseln med vridringen. Bra tänkt! Estniska färger.

Grattis!

A


kör mycket blått i mina kläder därför tänkte jag att denna passar bra...har dessutom ett jobb där det händer att man reser och då är det nice att ha koll på vad den värmlänska lokaltiden är =)
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Suveränt! Nu kan du ju ha koll på tiden både lokalt och i huvudstaden samtidigt! :D

Ser ut som om du matchat klädseln med vridringen. Bra tänkt! Estniska färger.

Grattis!

A

Helvete, estniska färgerna. Det har jag ju inte tänkt på... Nu måste jag ju hedra mitt påbrå. Tack för en bra ursäkt! :D
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Bästa bilden jag sett på Gatoraden hittills. Har inte riktigt fattat varför alla hyllat den så mycket förrän nu. Grattis, riktigt snygg!
 
OTROLIGT !!! Ytterligare en snygg Rolex, nästan alla paketöppningstrådar denna veckan är ju Rolex !!!
Vad har hänt ?
Naturligtvis ett stort GRATTIS !!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! vet av erfarenhet att den är ännu snyggare i verkligheten, svårt att göra färgen rättvisa på bild.
Vete fan om jag håller med! Har kikat på den i verkligheten och tyckte den var sådär... Har sett den här och på andra nätsidor och tyckt den var sådär... Men på denna bild tyckte jag den var riktigt riktigt snygg!! Grattis till både klocka och att du med bilden lyckats omvända mig! :)
 
Topp