• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paket!!! Bildtung tråd.

Hubbatix

Cartier
Trots att UPS sent igår kväll ändrade leveransdatum till torsdagen, p.g.a. "Adressen är i ett avlägset område och leveranser görs ej dagligen...", så dök det upp en kille på jobbet med ett paket till mig idag! En härlig överraskning, men fan att de ska luras så...

Fick ställa in lådan i lunchrummet i väntan på min lunchtimme, jäääklarns vad tiden gick långsamt fram tills dess. :arghh:

Nåväl, jag själv älskar att läsa långsamma paketöppningstrådar så jag lär väl inte vara sämre själv:

MyRjkOe.jpg


Vad är det här, bilder på Oysterboetter? Inte kan det väl vara...?
MelAwvI.jpg


Nä, såklart det inte är, så här ser ju ingen Rolexlåda ut vad jag vet.
NO30bwX.jpg


Plockar väl ur boxen ur lådan och vänder på den då. Jupp, ni som har hört mina desperata rop inne på K&S anar nog vad det är för något...
t8KoAV9.jpg


Cert, böcker och annat skräp som man inte kan ha på handleden.
q7sLuOY.jpg


En till box...
MHjRFdC.jpg


Så-DÄR-ja! Nu snackar vi!
y8BIm6q.jpg


En :sinn: U1 SDR! Tyskt ubåtsstål minsann, jojomensan! :woot:
Tf84LRk.jpg


Att justera länken var en barnlek:
Dyo4c9A.jpg


Knäppte lite bilder med mobilen på balkongen när jag kom hem också:
IVRJaDN.jpg


bgkzkku.jpg


omELL2B.jpg


JpCTlvX.jpg


5KitSSC.jpg


Jämförelse med Seiko-sköldpaddan:
UN4EdiV.jpg


2OHMf73.jpg


Jag måste säga att AR-behandlingen är fantastisk på den här klockan!
z9P5mEG.jpg


Helt klart en väldigt grym klocka, fler intryck kommer när jag har landat lite. Stort tack för titten och tryck gärna på gilla-knappen här under, jag behöver förbättra min gilla/post-ratio... ;)

/Daniel Z.
 

BME

Cartier
Hmm bättre lycka än när jag försökte mig på en WTB på en U1 SDR för ett litet tag sedan... :(
Gratulerar och om du mot förmodan tröttnar på den så får du mer än gärna höra av dig :)
 

Hubbatix

Cartier
Tack för alla glada tillrop, uppskattas verkligen!

Najs U1:a är själv lite småsugen :) hur känns länk/lås?
Länken är jäkligt stabil faktiskt! Låset är ok men kanske inget att skriva hem om. Känns ganska average. :)

Hmm bättre lycka än när jag försökte mig på en WTB på en U1 SDR för ett litet tag sedan... :(
Gratulerar och om du mot förmodan tröttnar på den så får du mer än gärna höra av dig :)
Tack! Nu brände ju kosingen i fickan så jag slog till på en ny... Lär nog dröja innan jag kränger denna dock. ;-)

Grattis grattis! Vart köpte du den?
Thx! Köpte den av Uhrenfreund.com via Chrono24.

Grattis som faen min dalabroder! Den var riktigt nice :D
Tackar! Som sagt tidigare, vi får styra upp en Dala-träff så får du klämma lite! :)
 

Rivalen

Rolex
När man har glaset bra polerat - typ saliv och tröjärm och gnugga hårt - och i rätt ljus och vinkel då ser den inte ut att ha något glas. Måste ta fler sådana bilder.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
J-ligt schysst med mattsvart ring & tavla. Ser "sober" ut!
Grattis! Får man vara så ofin & fråga vad man får ge för en så´n däringa?

Men nå´n like får du inte när du tigger så där... Nå´n j-la måtta får det vara... :p
 
Topp