• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paket från Hong Kong!!!!

Somliga av er vet att jag varit utan klocka i över en vecka nu. Det har varit svårt men nu är lidandet över.
Denna klocka har jag länge suktat efter och den är verkligen speciell. Nästan alla verkar gilla den men trots det låga priset verkar den vara ovanlig på forumet.

Då kör vi!
zyvaduja.jpg


u5eryzup.jpg


dy3atema.jpg


aqete5av.jpg


Här tittar den fram...
ajezuju6.jpg


Seiko Alpinist Sarb017
ajytyraj.jpg

7arery3u.jpg


Det som slår mig direkt är den fantastiska kvalitetskänslan samt att den är ännu snyggare i verkligheten. Jag älskar kombinationen av grönt och guld och tavlan skiftar verkligen karaktär i olika ljus och vinklar.

Jag gillar den så mycket så jag bjuder på 3 wristshots!

ajadu7ap.jpg


dyja4ymy.jpg


e2adaruh.jpg


Det enda negativa är armbandet som känns stelt och plastigt. Detta var jag dock förberedd på efter att ha läst recensioner så jag har redan beställt ett nytt som borde komma snart.

Tack för mig!




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Grattis!

Fick hem en SARB065 förra veckan och det är en trevlig kvalitetskänsla på de klockorna. Kan bara instämma angående armbandet. Ska ta tag i det snarast.
 
Topp