• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paket från Tyskland!!

Asplund

Patek
2-Faktor
När jag kom hem igår så låg det ett stort paket på köksbordet och jag tänkte vad har hon beställt nu.. nya skor? smink? sen såg jag att det var mitt namn på paketet och det tog faktiskt ett par minuter innan jag kom på att jag hade beställt något :D

Riktigt kassa bilder men slänger in två bilder som gör den mer rättvis i slutet :p

Välpaketerat så in i h*lvete!


Nu har vi kommit in en bit efter typ 10 minuters krigande..


Svart ytterbox


Pianolack


Platser för den trio jag i framtiden kommer äga :)


Och klockan som självklart har den första platsen..





Boxen har en otroligt grym kvalité och jag är faktiskt förvånad då jag hört att hans boxar är helt ok men inte mer.. Jag har aldrig sätt en finare box och då kostar den ca hälften av mostsvarande boxar från professionella märken!

Jag kan verkligen rekommendera Rainer Munich Watch Boxes och han har massvis med olika storlekar och material!

Är ni intresserade så släng iväg ett mail till all4watches @ aol.com så skickar han bilder på det han har för tillfället, leveransen tog exakt en vecka!

Nu måste jag bara införskaffa klockorna som platsar bredvid SubCn vilket jag ser fram emot :mrgreen:

Dock har jag för smala handleder för att SubCn ska få plats runt kuddarna vilket jag frågat honom om han kan lösa, annars gör jag det själv genom en till länkbit..

/Asplund
 

Bilagor

  • IMG_2381.JPG
    IMG_2381.JPG
    393.9 KB · Visningar: 379
  • IMG_2383.JPG
    IMG_2383.JPG
    394.4 KB · Visningar: 382
  • IMG_2384.JPG
    IMG_2384.JPG
    260.4 KB · Visningar: 389
  • IMG_2385.JPG
    IMG_2385.JPG
    223.2 KB · Visningar: 390
  • IMG_2386.JPG
    IMG_2386.JPG
    314.4 KB · Visningar: 403
  • IMG_2387.JPG
    IMG_2387.JPG
    348.6 KB · Visningar: 389
  • 3er_box_2.jpg
    3er_box_2.jpg
    44.5 KB · Visningar: 389
  • 3er_box_1.jpg
    3er_box_1.jpg
    97.5 KB · Visningar: 392

max

Dancing Queen
Asplund skrev:
Dock har jag för smala handleder för att SubCn ska få plats runt kuddarna vilket jag frågat honom om han kan lösa, annars gör jag det själv genom en till länkbit..

Såg ju riktigt fin ut!! Grattis!

Angående att kuddarna är för små så tror jag att det är samma på alla boxar, har exakt samma problem med modalo där kuddarna är för små utan sargen man får med och för stora med sargen. Mailade modalo sverige och fick svaret att även han själv hade detta problem men att han inte hade någon lösning på problemet.
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
max skrev:
Asplund skrev:
Dock har jag för smala handleder för att SubCn ska få plats runt kuddarna vilket jag frågat honom om han kan lösa, annars gör jag det själv genom en till länkbit..

Mailade modalo sverige och fick svaret att även han själv hade detta problem men att han inte hade någon lösning på problemet.

Vilket utomordentligt svar. :lol:

Lådan ser bra ut! Vad fick du betala?
 

Asplund

Patek
2-Faktor
max skrev:
Asplund skrev:
Dock har jag för smala handleder för att SubCn ska få plats runt kuddarna vilket jag frågat honom om han kan lösa, annars gör jag det själv genom en till länkbit..

Såg ju riktigt fin ut!! Grattis!

Angående att kuddarna är för små så tror jag att det är samma på alla boxar, har exakt samma problem med modalo där kuddarna är för små utan sargen man får med och för stora med sargen. Mailade modalo sverige och fick svaret att även han själv hade detta problem men att han inte hade någon lösning på problemet.

De här kuddarna har ingen "sarg" tror jag? solida kuddar endast! tänkte om han kunde fixa kuddar med sammabredd men med mindre diameter mått kanske .. får se vad han svarar :)

Fryken skrev:
max skrev:
Asplund skrev:
Dock har jag för smala handleder för att SubCn ska få plats runt kuddarna vilket jag frågat honom om han kan lösa, annars gör jag det själv genom en till länkbit..

Mailade modalo sverige och fick svaret att även han själv hade detta problem men att han inte hade någon lösning på problemet.

Vilket utomordentligt svar. :lol:

Lådan ser bra ut! Vad fick du betala?

Betalade 98 Euro med frakt så ca 800 kronor?
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Ser bra ut!

Själv förköpte jag mig på en Modalo på 3.5 kg för 22 klockor som borde komma imorgon. :shock: Jag kommer aldrig äga så många ur... Får väl kanske byta med någon som har en stor samling och för liten box :D
 
Topp