Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Paket från Tyskland!!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Asplund, 6 mars 2013.

1. Asplund
    Trådstartare

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    När jag kom hem igår så låg det ett stort paket på köksbordet och jag tänkte vad har hon beställt nu.. nya skor? smink? sen såg jag att det var mitt namn på paketet och det tog faktiskt ett par minuter innan jag kom på att jag hade beställt något :D

Riktigt kassa bilder men slänger in två bilder som gör den mer rättvis i slutet :p

Välpaketerat så in i h*lvete!

Nu har vi kommit in en bit efter typ 10 minuters krigande..

Svart ytterbox

Pianolack

Platser för den trio jag i framtiden kommer äga :)

Och klockan som självklart har den första platsen..

Boxen har en otroligt grym kvalité och jag är faktiskt förvånad då jag hört att hans boxar är helt ok men inte mer.. Jag har aldrig sätt en finare box och då kostar den ca hälften av mostsvarande boxar från professionella märken!

Jag kan verkligen rekommendera Rainer Munich Watch Boxes och han har massvis med olika storlekar och material!

Är ni intresserade så släng iväg ett mail till all4watches @ aol.com så skickar han bilder på det han har för tillfället, leveransen tog exakt en vecka!

Nu måste jag bara införskaffa klockorna som platsar bredvid SubCn vilket jag ser fram emot :mrgreen:

Dock har jag för smala handleder för att SubCn ska få plats runt kuddarna vilket jag frågat honom om han kan lösa, annars gör jag det själv genom en till länkbit..

/Asplund

Bifogade filer:

2. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Såg ju riktigt fin ut!! Grattis!

Angående att kuddarna är för små så tror jag att det är samma på alla boxar, har exakt samma problem med modalo där kuddarna är för små utan sargen man får med och för stora med sargen. Mailade modalo sverige och fick svaret att även han själv hade detta problem men att han inte hade någon lösning på problemet.

3. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Vilket utomordentligt svar. :lol:

Lådan ser bra ut! Vad fick du betala?

4. Asplund
    Trådstartare

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    De här kuddarna har ingen "sarg" tror jag? solida kuddar endast! tänkte om han kunde fixa kuddar med sammabredd men med mindre diameter mått kanske .. får se vad han svarar :)

Betalade 98 Euro med frakt så ca 800 kronor?

5. Mr Chance

Mr Chance Velourmannen

Riktigt snygg! Har själv funderat på hans boxar. Nu blev jag ännu mer sugen!

6. LongCon

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    Ser bra ut!

Själv förköpte jag mig på en Modalo på 3.5 kg för 22 klockor som borde komma imorgon. :shock: Jag kommer aldrig äga så många ur... Får väl kanske byta med någon som har en stor samling och för liten box :D

7. Wollen

Wollen Barfly

Ser bra ut!
    Får helt klart spana in dem.

Mårtenssons ur Brookfield