• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paket fredag den 13:e..

castiell

Breitling
Lyckan som uppstod när jag insåg att jag hade ett paket att hämta ut efter jobbet!
En ny klocka som jag, efter ett par glas Ardbeg, fick mod att bjuda på. När auktionen väl var slut och jag insåg just att jag skulle bli ägare till en Vulcain Grand Prix, blev jag lite misstänksam. Är den för bra för att vara sann?

Så när jag väl öppna paketet och såg skönheten slog det mig igen..
Vad tror ni, hittar den inte någonstans på nätet? Är orolig att det ska vara en sk. "Franken"
Skicket är mycket bra enligt min bedömning.. Dagen har ju trots allt varit riktigt bra, hoppas inte på något bakslag nu!
/Rickard

203840603_2f9744e2-f701-4259-824c-774650327fac.jpg
203840603_bc861c00-d3a6-49f6-ab94-cc522c50b195.jpg
203840603_e9b4b0e5-bf69-4bb7-a23e-a2a2f997bd7a.jpg
IMG_20150313_180810.JPG
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Grattis!
Inte för att jag vet något om modellen, men verket ser i a f väldigt välarbetat och "Vulcain" ut med sin fina balanslagring. Jag tycker inte du skall oroa dig, varför skulle någon bygga en franken på en så rar modell?

:)
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Den ser fin ut! Vad är det för material? Den ser lite röd/bronze färgad ut på toppen? Visarna set ut att ha en annan färg..
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Har inte sett en sådan Grand Prix tavla tidigare.. Men om det betyder något egentligen, don't know :) Oavsett så fortsätt njut av klockan!
 
Topp