• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning

osverigeo

Panerai
2-Faktor
Hej,

Idag är en mycket stor dag för mig. Låt mig ta det från början...

Det hela började i somras när jag och min vän besökte Bergströms i Göteborg och spanade in Rolex-klockor. Efter att jag varit i den affären så kände jag hur svårt det var att sluta tänka på det. Modellen jag testade var en 114060 och en 116610 då dessa är riktiga klassikers!

Sedan är det som så att jag är en student så jag vill helst komma undan med så mycket lyx och så lite betala som möjligt. Detta öppnade upp mitt intresse för ch24. Enda sedan i somras och tills i förrgår så har jag spanat in olika modeller och det har alltid slutat med att klockan inte matchar det jag är ute efter. Ett fullset, sprillans ny och till ett bra pris. Galet men så var fallet!

I förrgår så fick jag syn på en klocka från Monaco som var extremt undersatt i pris kändes det som. Den avvek något enormt prismässigt. Tänkte att eftersom att det var så, så måste det vara något fuffens! (För bra för å vara sant, så är det inte sant). Tänkte dock samtidigt att om jag kör via trusted checkout så borde det ju ändå vara lugnt. Testade att ringa ch24 och de sa att säljaren har en väldigt bra historik och när jag ringde till butiken i Monaco så var de extremt trevliga och tillmötesgående.