• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Palenkovich

Compiss

Patek
2-Faktor
Extremt smidig affär. Sålde en 216570 och det var helt perfekt. Snabba beslut, snabb träff och snabb överföring.

Bara gott att säga!
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Instämmer med föregående talare. Köpt en svart tavla till min Exp II'a av denna mycket sympatiska herre. Trevligt snack, blixtsnabb välpaketerad leverans och allt i samma perfekta skick som utlovat. Definitivt en Goodguy!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Gjort affärer med Palle, anordnat Panerai GTG vid flera tillfällen tillsammans också. Tveka inte att göra affär med honom, du kommer inte att ångra dig!
 

Karlsson

Panerai
Sålt en klocka till Palenkovich.
De tidigare referenserna i tråden levde upp! Riktigt trevlig kille och smidig att ha att göra med från första kontakt till avslutad affär!

Rekommenderas.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Köpt en Panerai 380 av Palle som han kom och överlämnade F2F. Känner honom utanför forumet och har bara gott att säga.

Gör gärna affärer igen.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Gjorde en affär i +100K klassen (inbyte + pengar) med @Palenkovich och det var hur smidigt som helst och klockan var helt enligt beskrivning.
Vi hade ett långt samtal om allt mellan himmel och jord och jag kan varmt rekommendera er att göra affärer med @Palenkovich :)
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpt en klocka i premiumsegmentet av denna utomordentligt trevliga herre. Mina bästa rekommendationer till @Palenkovich för ännu en trevlig affär och trevligt samtal. 100% GG alla dar i veckan! Ser fram mot flera affärer i framtiden! Tack! 🙏🤗
 
Topp