• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Palma

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
på onsdag bär det av till Palma!
Har hört att det ska finnas en butik som både säljer nytt och begagnat bakom MC Donalds. Någon som vet mer om detta?
Tack på förhand
 

Gold

Panerai
2-Faktor
Du måste besöka Relojería Alemana! De har två butiker inne i "old town" Palma. Bägge är värt ett besök men framförallt den som ligger på Colon nr 14. Har du annars vägarna förbi Puerto Adriano så har de även där en butik med lite mer "hållkäftenbitar"
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Du måste besöka Relojería Alemana! De har två butiker inne i "old town" Palma. Bägge är värt ett besök men framförallt den som ligger på Colon nr 14. Har du annars vägarna förbi Puerto Adriano så har de även där en butik med lite mer "hållkäftenbitar"
Tack snälla! Några tips där? Lätt att förhandla med? Säljer dom beggat osv?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpg
Vet i alla fall att det finns en butik som säljer nya AP, Rolex mm i Palma. Kan kolla upp ikväll vad den heter. Ska också dit i veckan. Just nu är vi några mil därifrån. Här är extremt varmt kan jag meddela.
 
Senast ändrad:

MLP

Omega
Kan tipsa om butiken i Port Adriano, var där tidigare i sommar. Fina båtar och ur i en trevlig miljö!
 

Stenbocken

Breitling
Kan tipsa om butiken i Port Adriano, var där tidigare i sommar. Fina båtar och ur i en trevlig miljö!
Jag instämmer till fullo! Var där för ett par veckor sedan. De har byggt ut hamnen där nu till en hamn för mega yachts, så satellitbilderna från Google Maps stämmer ej längre. Mycket trevlig personal inne i klockaffären. Blev erbjuden Champagne medan jag testade en Explorer. Tackade dock nej.
Hamn.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grymt att du rekar :)
Tack
:) Den kan du skippa om du inte går förbi ändå. Får lite panik på skokartongsbutiker med en anställd som hoppar på så fort man kommer in. Var inne i en butik på samma gata som sålde Breitling också. De kunde knappt prata engelska så jag vände ganska snart.
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
:) Den kan du skippa om du inte går förbi ändå. Får lite panik på skokartongsbutiker med en anställd som hoppar på så fort man kommer in. Var inne i en butik på samma gata som sålde Breitling också. De kunde knappt prata engelska så jag vände ganska snart.
Har du hittat något bra när du rekat runt?
Så man vet om man tror sig kunna shoppa något?
Varmt och skönt vad jag har förstått va? :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har du hittat något bra när du rekat runt?
Så man vet om man tror sig kunna shoppa något?
Varmt och skönt vad jag har förstått va? :)
Inte hittat något kul faktiskt. Har i och för sig inte lagt mer än en halvdag på shopping, så det kan ju finnas roliga butiker även om jag inte hittat dem. ;)

Edit: Ja, här är varmt. Imorgon blir det dock 34 grader som mest istället för 37 så din timing är bra.
 
:) Den kan du skippa om du inte går förbi ändå. Får lite panik på skokartongsbutiker med en anställd som hoppar på så fort man kommer in. Var inne i en butik på samma gata som sålde Breitling också. De kunde knappt prata engelska så jag vände ganska snart.
Har också varit in i den butiken förra sommaren, aldrig känt mig så obekväm i en butik som då. Punktmarkerad av en vakt och en säljare som gick bakom mig utan att säga ett ord... Drog därifrån rätt snabbt också
 

Obeedoobe

Friends of KS
Jag instämmer till fullo! Var där för ett par veckor sedan. De har byggt ut hamnen där nu till en hamn för mega yachts, så satellitbilderna från Google Maps stämmer ej längre. Mycket trevlig personal inne i klockaffären. Blev erbjuden Champagne medan jag testade en Explorer. Tackade dock nej.
Hamn.jpg

Var inne i den butiken förra veckan. Mycket trevlig personal och grymt generösa öppettider.
Mvh
 

Dt250

Rolex
Paneristi
De har lite begagnat, hyfsat höga priser enligt hemsidan men ska ditt och kolla i påsk

Watches Mallorca

Antoni Borras,2
07010
palma de mallorca ES
 
Topp