• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PAM 000

oskarponken

Panerai
Min första post här blir en säljannons. Jag har haft en Pam 000 ute på TTT ett tag men inte fått de bytesförslag jag har hoppats på. Jag köpte min klocka för någon månad sedan för 24 000 och söker i första hand ett byte i den prisklassen men några tusen upp eller ner kan jag absolut leva med. Klockan kommer med certifikat och instruktionsbok men tyvärr utan box. Jag kan också tänka mig att sälja klockan utan byte och önskar då en summa i samma prisklass. Upp till bevis nu att klocksnack är det nya heta :)

Kan tänka mig alla möjliga byten, har aldrig gjort en bra klockaffär så passa på att komma med ett galet bytesförslag. Föredrar klockor som tål vatten och gärna som är 40-44 mm i diameter.

Kom igen nu....

panna.jpg


/Oskar II
 
Topp