• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paneraiägarna går till attack!

BOTL

Panerai
Yeah

u2ugu7aq.jpg

Det är fantastiskt att med hjälp av en vild kunna se att även du är från Mellanöstern :) så håriga arnar har bara vi :)
 

Scipio

Patek
2-Faktor
vavuhujy.jpg

305:an är den grymmaste sommarklockan jag har haft...

Den har så mycket attityd och egen personlig design. Jag har kommit så långt att jag provat den runt handen. Verkligheten överträffar bilden. Den är så egen och är så snygg! Grattis till den klockan som fått upp min puls mest, när den läggs runt handleden. Det som kittlar mig mest är känslan av att bära en sådan kvalitetspjäs och veta att de flesta som ser den, inte vet det.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
vavuhujy.jpg

305:an är den grymmaste sommarklockan jag har haft...

Absolut det vackraste dykaruret jag tittat på. Så egen i sin design. Jag har kommit så långt att 305:an suttit runt min handled. Vilken kvalitetspjäs! Den skönaste känslan, enligt mig, är att inte många som ser den, vet hur fin den är. Det behåller man för sig själv. Grattis till det ur som fått upp min puls högst av alla jag provat.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
a5edaqup.jpg


Jag suktar efter en Pam422, får se om det blir ett byte snart....

MKRGG fan att din inte var till salu nu :p
Jag har haft 111, 104, 114, 24 och 422 vilken är i särklass den grymmaste pannan out there. Önskar att lumen inte varit förpatinerad, hade den inte varit det hade det varit keepermöjlighet.
 
Topp