• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Panerai 510

swedesoc

Panerai
2-Faktor
Okej folkens.
Nu kom dagen jag aldrig trodde skulle komma, dags att sälja pannan som skulle vara min eviga keeper..
Ja, ni vet hur det är när annat hamnar i siktet.

Hur som helst, den är uttagen av mig på Nymans i december 2014 och har därefter varit hos Panerai i 8mån för reparation/uppgradering av urverket som var som de flesta P.5000 jag stött på, det vill säga att den "spikade" vid fullt uppdrag.
Detta är nu helt i ordning och jag har haft den tillbaka i ca 11 månader utan ett enda problem med den.
Klockan är använd men i bra skick utan större repor eller dings, läderremmen är välanvänd och gummit är endast testat men aldrig använt då Panerai skal bäras på läder!
Klockan står under fabriksgaranti till december och är som sagt nyservad för ett år sedan.

Priset med de remmar,nyckelringen och böcker som är på bilden sätter jag till 48k och 46k utan.
De som ingår är ett oanvänt grönt DiStefano alligator, mörkrött tjockt AWstrap, Hirsch heritage som är i så gott som nyskick, python som är använt och ett kinesiskt ljusbrunt snöre. Vid snabb och smidig affär ingår även ett AW canvas i sandfärg.
Ser helst att affär sker F2F i Stockholm eller på behörigt avstånd, vid distansaffär så får frakt och detaljer diskuteras.
Retur accepteras om klockan inte är som beskriven.


Nu till bilderna.
1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


Och det obligatoriska WS:et.
9.jpg


Väl mött.
//Mikael.
 
Topp