• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Panerai band från bandrbands.com...

...även fast dom mest verkar rikta in sig på B&R band så har dom även en hel del Panerai band, någon här som handlat därifrån och kan komma med synpunkter på kvalité, logistik osv?

Är lite sugen på något av dessa till min 112a, lite annorlunda men rätt coola...och helt okej pris...

http://www.bandrbands.com/

lite för mörkt...
1362766918465.jpg


Gillar nog det här bäst och troligen blir det ett sådant ...
1362707371664.jpg


Lite för ljust kanske?
1362766916529.1.jpg
 

Rber

Audemars
2-Faktor
masterkiller skrev:

Riktigt snyggt! Skulle helt klart kunna tänka mig en panna bara för att "leka runt" bland alla sjysta band. Problemet då är att det nästan tvunget skulle bli den lilla 40mm:arn och denna har ju 22 luggar så då faller ju hela grejen när den största delen av utbudet försvinner...
 
Rber skrev:
Riktigt snyggt! Skulle helt klart kunna tänka mig en panna bara för att "leka runt" bland alla sjysta band. Problemet då är att det nästan tvunget skulle bli den lilla 40mm:arn och denna har ju 22 luggar så då faller ju hela grejen när den största delen av utbudet försvinner...

Det bandet finns som 22mm oxå ;-) MEN alla kan ha en 44mm Panerai....
 
masterkiller skrev:
...även fast dom mest verkar rikta in sig på B&R band så har dom även en hel del Panerai band, någon här som handlat därifrån och kan komma med synpunkter på kvalité, logistik osv?

Är lite sugen på något av dessa till min 112a, lite annorlunda men rätt coola...och helt okej pris...

http://www.bandrbands.com/

lite för mörkt...
1362766918465.jpg


Gillar nog det här bäst och troligen blir det ett sådant ...
1362707371664.jpg


Lite för ljust kanske?
1362766916529.1.jpg

Sjysta band!
Är på jakt efter nått liknande till benarusen så denna sida var kanon!
 

max

Dancing Queen
hehe jo, och angående logistik så fungerade det finfint. Bra priser på prylarna som sagt. Tror även det var där jag hittade bandskruven till B&R.
 

Rille

Rolex
Har massa band på ingång men Man blir ju sugen på att testa en sån där grön till pannan om någon skaffar posta gärna bild:)
 
Topp