• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Panerai - En lång resa

Fergi

Rolex
2-Faktor
Så gudomligt snygg:) är inte alls avundsjuk;) sparar själv till en panerai och hoppas att de kan bli köp i slutet av nästa år. Stort grattis :)
 
  • Like
Reactions: Kim

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sketsnygg! Panerai ska vara manuella tycker jag. Torde vara en grym storlek också. 44mm 1950-boett tycker jag sitter alldeles för stort på handleden. Brukar störa mig på fakepatinering, men tycker färgen passar bra.

(Santosen var också ruggigt fin).
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Härligt stort grattis till en fin panerai! Håller med masterkiller cartiern fick mig att stanna upp och helt plötsligt öppna upp mina ögon för cartier, ett märke jag helt och hållet har blundat för tidigare!
 
  • Like
Reactions: Kim

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Har alltid gillat utseendet på Panerai och den här är inget undantag, riktigt stilig modell i bra storlek också. Tummen upp till en bra historia också!
 
  • Like
Reactions: Kim

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Mycket trevligt skrivet Kim, klockan är också trevlig, mycket bra val av Panerai och klocka! Stort GRATTIS!
 
  • Like
Reactions: Kim

Kim

Panerai
Sketsnygg! Panerai ska vara manuella tycker jag. Torde vara en grym storlek också. 44mm 1950-boett tycker jag sitter alldeles för stort på handleden. Brukar störa mig på fakepatinering, men tycker färgen passar bra.

(Santosen var också ruggigt fin).
Patinan var faktiskt något som kändes helt fel innan, men i verkligheten upplevs det helt naturligt.
Verkligen en snygg detalj.
Härligt stort grattis till en fin panerai! Håller med masterkiller cartiern fick mig att stanna upp och helt plötsligt öppna upp mina ögon för cartier, ett märke jag helt och hållet har blundat för tidigare!

Kan verkligen hylla Cartier, en tidlös klassiker som lätt glöms bort. Finns några trevliga modeller att kika på.
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Tack för trevligt inlägg med tjusiga resebilder! Grattis till en fantastisk klocka, mycket elegant. Tycker inte att färgningen av lumen stör. Välkommen i Panerai-klubben!
 
  • Like
Reactions: Kim

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Grattis! Har haft ett Paneraisug ett tag nu och kommer nog att behöva stilla begäret snart. Gillar modellen, slank och elegant.
 
  • Like
Reactions: Kim

san

Cartier
2-Faktor
Fina bilder! Tack för att du delar med dig.

Stort grattis till en väldigt elegant klocka!
 
  • Like
Reactions: Kim

time2catch

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Boom! Där satt den. Vilken resa det blev. Och tack för att du delade med dig och stort grattis. Vårda den väl. :)
 
  • Like
Reactions: Kim
Topp