• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Panerai GTG ikväll!! PANERAIRAJ i Stockholm!!

Simpatico

Rolex
Ser ut att vara en underbar GTG, snyggt jobbat.
Grymt stort tack för alla bilder, Habegäret stiger i kvadrat.
Kör på gubbar.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Eftersläckning på Sturehof m Anders W
De andra tröttmössorna vek ner sig...

image.jpg
 

sjobbe

Cartier
Verkar varit en grym GTG, så många Pannor på ett och samma ställe! :D Önskar jag kunde varit där, får hålla tillgodo med bilder denna gången.
 

Oliwer

Breitling
En sak som jag alltid undrat, vad tänker folk runtomkring..?

Restaurangbesökare, personal m.m, ett gäng klocktokiga personer som har ett 20-tal klockor på ett bord som passad runt och som det talas högljutt om, lär ju se ut som nån form av sekt.. :woot:
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
En sak som jag alltid undrat, vad tänker folk runtomkring..?

Restaurangbesökare, personal m.m, ett gäng klocktokiga personer som har ett 20-tal klockor på ett bord som passad runt och som det talas högljutt om, lär ju se ut som nån form av sekt.. :woot:
Som tur var kunde sekten hålla till i en egen avdelning en trappa upp :)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Tyckte submersiblen var riktigt cool, skulle passa mig utmärkt som jobbklocka! Behöver en som klarar allt som kan tänkas dyka upp. Finns den i 44mm?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack alla som kom! Tack von Bahr för gött ställe och god mat. Tack även till Nymans Ur för lite härliga Panerai prylar!!
Tycker vi kör detta som ett stående inslag i GTG faunan!!
Natti natt...
image.jpg
 
Topp