• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Panerai GTG ikväll!! PANERAIRAJ i Stockholm!!

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Hur lyckas man bli inbjuden nästa gång?
Är det bara att man får bättra sig själv lite och hänga i Panerai tråden mer?

Sen vill jag gärna veta mer om den där personliga tavlan som bara var sjukt cool!
Var det din Molle ?
Den är min. För snudd på 10 år sedan så var det en Asiat som gjorde lite suspekta PAM kloner, både med och utan logga. Frågade om han kunde göra en med mitt namn och årtalet 1968 (jmf 1950 på PAM127). Det kunde han. Gjorde faktiskt två, men har sålt en(!) :D
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Nope slut på det nu! Nu blir det rolex deepsea blue ett tag :) borde bytt namn för länge sen rolexman82 kanske :)
Klassisk Bingo Rimer. ;)

149440.jpg


Grovt OT.
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Till alla er som saknar en inbjudan så kan jag bara be om ursäkt!!
Jag tog upp en intresseanmälan i tråden för att sedan köra vidare via PM. Vi hade där en liten omröstning ifall denna inbjudan skulle bli öppen för alla eller Panerai only. Ni ser ju själva i tråden vilket förslag som vann..
Jag skickade även en inbjudan till alla jag såg posta Paneraibilder. Fick även tips av anmälda deltagare om Paneraifolk jag inte hittat. Givetvis har jag säkert missat många. Ledsen för det:-(
Äh, man får börja hänga mer regelbundet i Paneraitråden helt enkelt. Ska posta lite bilder, behöver serva den först, det tar alltid emot lite (i plånboken)...
Ser ut som att ni hade kul i alla fall! Ser fram emot nästa gång!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bingo har tatuerat sin(a) flickväns namn på armen sedan en tid tillbaka. När han har gått vidare har han tatuerat in ett kryss över namnet.

Just nu har han fyra namn överkryssade och Katarina bredvid. :woot:

xxxx
xxxx
xxxx
xxxx
Katarina :heart:


Jahaaaaaa! Det stod inte i hans bok! :)
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Hemma i Svea om en vecka; då jäklar är jag på! Mot all förmodan ligger min 590 redan och väntar hos Nymans (inlämnad precis före jul) efter att Panerai fått åtgärda det förbaskade åttadagarsverket..
 
Topp