• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Luminor PAM 312

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Tänker avyttra min PAM 312 i jakten på något lite mer diskret. Klockan är en Panerai PAM 312 med luminor 1950-boett och inhouse-verket P.9000. Den håller tiden väl och har lång gångreserv (72h). Lite hairlines här och en repa och några smådings på bezeln (se bilder). Det som ser ut som en repa på boetten är ett hårstrå. Boetten är i stort sätt felfri :)

Klockan är från Mars 2011 och kommer med:
Inner+ytterbox
Bandbytesverktyg+skruvmejseln
Panerai OEM gummi
Panerai OEM svart alligator
Hirsch Terra
Alla papper och stickers, boettskydd osv.

Jag är öppen för både byten och ren försäljning, så tveka inte att höra av er ifall ni är sugna :) eller om ni helt enkelt har några frågor på något jag missat i annonsen.

Returpolicy: F2F = ingen retur. Byte = enligt överenskommelse. Distans = 3 dagars returrätt om klockan är i samma skick som den lämnade mig, köparen står för värdefrakten.

Pris/Bytesvärde: 41 000 kr skickat eller f2f i "södrare" delarna av Sverige
boxar.JPG

malmö.jpg

pam312edited.jpg

2.JPG

3.JPG
 
Topp