Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Panerai Luminor PAM390

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av pavloshundar, 1 oktober 2016.

1. pavloshundar
    Trådstartare

pavloshundar Torpare

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg Visa bifogad bild 397953 image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg Tänkt fram och åter men bestämt mig för att byta / sälja min Panerai PAM390 mot en Rolex som jag innerst inne alltid önskat mig. Alltid tyckt att Day - Date och Datejust ser trevliga ut varför det är min främsta önskan att göra ev byte med. Kan dock vara öppen för andra alternativ så kom gärna med förslag. Byten både upp och ner kan vara intressant.... Det kan inte bli mer än ett ja eller nej så "ös på" med förslag.
    Bytesvärdet sätter jag till omkring 60000:-. Vid försäljning är priset 55000:-. Endast f2f affär i närområde är intressant. Ingen retur/ånger vid f2f affär. Kom med förslag så får vi se var vi hamnar.....

Klockan jag har är en Panerai Luminor PAM390 limited edition på originalband med samtliga tillbehör (fullsett):
    - Ytterbox
    - Box av displaymodell = extra fancy med lås och nyckel
    - Certifikat
    - Samtliga papper som ska vara med
    - Skruvmejsel
    - Gummiskyddet till klockan
    - Gummiarmbandet, oanvänt
    - Två ytterligare band
    Klockan är i mycket bra skick och finns i Uppsala.

Senast ändrad: 7 oktober 2016
    Klock man, MickeG, Spowz och 4 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps