Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Säljes/Bytes Panerai OEM 24mm straps och buckle

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av danne10, 13 maj 2014.

1. danne10
    Trådstartare

danne10 Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Hej, jag är numera utan Panerai och även om jag säkert kommer skaffa en vid tillfälle så kollar jag om det finns något intresse för mina straps.

Beige med beige söm OEM sk MX strap med måtten 24/24 med insydd buckle, välanvänt med mycket liv kvar, en tråd har släppt lite vid spännet: 500kr

Svart med vit söm OEM sk MX strap, med måtten 24/24 med insydd buckle, välanvänt med mycket liv kvar, en keeper (letar efter den andra) 500kr

Ljusblått OEM kroko med måtten 24/22, aningen missfärgat (ingen aning hur) men ett grymt sommar strap: 500kr SÅLD

OEM Monte Carlo kalv strap med måtten 24/22, kanon skick: 750kr

Svart OEM kalv med måtten 24/22 i kanonskick: 750kr såld

Peter Watchacc sk Jules Verne strap (ej OEM) med måtten 24/22 i kanonskick, ett härligt sommarstrap: 350kr SÅLD

OEM buckle för strap som taper till 22mm, bra skick men ett par swirls: 500kr såld

Bonus: köp 2 straps och jag skickar med en OEM skruvmejsel i påse (säljes inte separat) såld

Strapsen finns i Stockholm, frakt bjuder jag på, gillar du inte priserna så dra ett bud (men behåll lite värdighet)

Självklart fixas paketpriser, kan tänka mig byten, skor, solglasögon, iphone5 mm

Tack för titten

// Danne image.jpg

Bifogade filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstorlek:
      250,7 KB
      Visningar:
      72
Sjöö Sandström Royal Straps