Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Panerai original läder LE?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Asplund, 27 maj 2013.

1. Asplund
    Trådstartare

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Någon som vet om man kan köpa ett OEM läder från Svensk AD, delvis Nymans Ur till en limiterad klocka man inte äger?

Alltså PAM464 har ett läder som jag vill köpa till min PAM111.

Funkar?

/Asplund

2. danne10

danne10 Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Funkar utmärkt, det är väl det sk assolutamente strappen, Nymans brukar ha en ok utbud då jag varit där, kika annars på paneristi då det brukar finnas flera till salu

Jag har ett till min 390 och det blir bara snyggare för varje dag :)

// Danne

Sputniq, Asplund och time2catch gillar detta.
  3. Porsan

Porsan Capitão de mar e guerra

Från:
    De sju haven...
    Hade assolutamente strappen på min PAM417, mycket fin, och ja den går att köpa löst.

Asplund gillar detta.
  4. time2catch

time2catch Stadsbo

Från:
    hufvudstaden
    assolutamente är riktigt schyssta och fina men jag ser hellre de handgjorda alternativen då jag kan få det billigare och få till rätta storlek. var hos nymans i mars och de ville ha 2300kr för läder och 3200kr för alligator. extra spännet tog de för 1500kr. gummit 1600kr. saftigt kan man tycka men ska vara värt priset om man har råd dvs. ;)

annars kan jag rekommendera wotancraft eller peter gunny om du är ute efter slitet och "smutsigt" armband. mycket billigare, top notch service och funkar smidigt med leverans. plus att vi har fördel numera då det handlas i dollar.

Asplund gillar detta.
  5. Asplund
    Trådstartare

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Tackar för era svar men det är inte assolutamnete på PAM464?

Enligt Panerai.com så är PAM464 armbandet gjort av slitet buffalo skin vilket också gör det mörkare än assolutamente.

För övrigt så har jag ett assolutmanete på ingång, skulle dock vilja ha det här också!

6. Asplund
    Trådstartare

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Observera att jag stavade Assolutamente på tre sätt i min förra post.. hahah svårt ord att skriva tydligen :)

7. Asplund
    Trådstartare

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Ingen som har mer info om detta?

8. danne10

danne10 Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Jag kikade lite igår men fick inte fram så mycket, det finns ett buffalo strap på hemsidan men det gör inte gällande om det är till 464 mfl.

Ring en av deras butiker, dom brukar välvilligt assistera :)

// Danne

9. Asplund
    Trådstartare

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Tack danne10 tycker inte det på hemsidan ser rätt ut men får väl ta en sväng förbi Nymans!

Mårtenssons ur Brookfield