Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Panerai Pam 000

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av holmjohaan, 14 juni 2015.

1. holmjohaan
    Trådstartare

holmjohaan Stadsbo

Säljer min fina Panerai lite motvilligt. Behöver dock få loss pengar för en annan "panna" jag fått i sikte. Det är en Panerai Pam 000 Luminor Base Logo som är uttagen 2011 men mycket sparsamt använd. Inga "dings" och inga synliga hairlines vad jag kan finna, finns säkert någon liten. Lumen är brutal och känslan som infinner sig när man bär denna är rätt obeskrivbar och jag kommer nog hålla mig i Paneraifamiljen ett bra tag framöver.
    Cert o alla andra papper är med. Kommer med Orginal Panerailäder i mycket fint skick samt ett aftermarketstrap som är väldigt bekvämt.

Pris : 35k Betalning sker helst genom swish

Ingen retur vid f2f. Annars är det 24 timmar som gäller och klockan skickas tillbaks på bekostnad av köparen och varan ska vara i samma skick som när köparen fick klockan. Jag är inte omöjlig så om annat önskas tar vi det genom pm.

Model: Luminor Base Logo
    Movement: Calibre OP I
    Power Reserve: 56 hours
    Water Resistance: 300m
    Dial Color: Black
    Bezel: Polished Steel
    Case: Polished Steel
    Caseback: Solid
    Crown Protector: Yes
    Crystal: 3.5mm Sapphire
    Diameter: 44mm
    Strap/Bracelet: Leather