Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Panerai pam 104, bra köp?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jakester, 19 september 2013.

1. Jakester
    Trådstartare

Jakester Torpare

Hej!
    Jag är ingen klocknörd men har länge varit sugen på en pam 104 och har senaste tiden surfat runt en del i klockdjungeln. Dock eftersöker jag lite hjälp innan jag gör något riktigt dumt...
    Har hittat en klocka på chrono24 men känner att det finns en del frågetecken; 1. Är det normalt att återförsäljaren vill att man gör en banköverföring till ett konto som ägs av en privatperson? 2. Någon som har erfarenhet av Turelojya.com i Spanien? 3. Är det ett bra köp? Den är tillverkad 2004 och det ser ut som att det finns en skada i bezelen mellan kl 6 och 7.
    Se http://www.chrono24.se/panerai/lumi...=1&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm
    Hoppas någon kan komma med några bra råd om denna klocka eller vet någon som vill sälja en fin pam 104 till vettigt pris.
    /Jocke

Mårtenssons ur Brookfield