• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM 111

Hej!

Säljer en PAM 111 i grymt skick. Köpt 2009 enl. cert. Kommer med box, cert och ett extra orginalband (nytt kroko).
Bandet som sitter på är använt och det finns en skråma på boetten vid kl.20-21 (kan skicka fler bilder) men bortsett detta är klockan i princip i nyskick.

Jag finns i Stockholm och välkomnar f2f-affär. Referenser finns.

Pris för härligheten är 32.000kr/bud vid köp.

Ev. byten beaktas, främst äldre sport-Rolex är intressant i så fall, men även Jaeger eller IWC kan vara aktuellt. Ca. 5k upp eller ner är ok.

Ursäkta den håriga handleden...
PGV1hrq.jpg



o1VpBL5.jpg
 

Tome

Cartier
Om någon mot förmodan sitter på en Landsort kan det vara intressant som dellikvid.
Jag är intresserad! Kan komma och kolla i helgen. Dock ny på detta forum och osäker på hur jag gör för att vi ska kunna ta kontakt separat. Om du kan se min mejl så skicka gärna vidare dialog via den. Jag har givetvis frågor och funderingar om cert, inköp via AD etc. men tar det gärna separat.
 
Topp