• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM112

lejake

Omega
2-Faktor
Till salu är alltså en Panerai PAM112, årsmodell 2006. En helt perfekt instegsmodell i Paneraisegmentet och ytterst stilren, bör helst ses i verkligheten då jag inte tycker att bilderna gör den rättvisa.

Inköpt av mig i hösten 2013 från dikkeklokken i Nederländerna. Har lite bruksspår och hairlines men absolut inget som stör och syns i normal belysning. Okänd historik men enligt säljaren nyligen genomgången (läs: höstas). Fick inga papper på det så jag lämnade in den på Nymans Ur i somras men fick tillbaks den med anledning av att den "inte behövde servas".

Lumen är, som modellnamnet anstår, alldeles magisk.

Ingår (förutom klockan, på originalgummi);
Box
Papper ("Libretto di Garanzia")
Boettskydd i plast
Panerai Bandstiftverktyg (syns inte i bild dock)
Natos och läder så att det räcker och blir över, separat bild.

Sätter priset till 35000:- 34000:- 32000:-. Ser gärna en F2F-försäljning i Stockholm.
...and sold. Tack till KS och köpare!

Byten beaktas, skadar inte att testa!
Ni hade gärna fått kladda i tråden men jag har för få inlägg för att svara, så PM blir bra.
Full returrätt om den inte motsvarar förväntat skick.

Bildbonanza:

f6peocb.jpg

DjkODWW.jpg

jHsOOxe.jpg

HnVs6P6.jpg

4N4dU2w.jpg

i0QfAJN.jpg

2d5Rdt5.jpg

aYnyCdt.jpg

niDi4yO.jpg


Från vänster till höger;
Zulu oliv, Zulu sand, Zulu grå, Nato blå-vit-blå, Nato bond, Nato orange, Nato svart, Brunt läder, Blå mocka, Brun mocka, Brunt läder, Beige Cordovan

MCaK3Ed.jpg


Tack för titten!
 
Topp