• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Panerai pam312

Josef B

Bestraffaren
Säljes
Panerai pam312, köpt av mig sprillans ny på Elegant Watches, stor AD i Hong Kong november 2015, så garanti finns kvar. Använd hyfsad sparsamt då i rotation med andra klockor således i väldigt bra skick, lite hairlines men först och främst på polerade ringen. Tickar på bra som en ny klocka ska göra. Sitter för tillfället på ett noname gummi, oanvänd orginal svart skinnarmband och ett sparsamt använd orginal gummi medföljer.
Fullset (se bild), är det nåt som fattas PM:a mig :)
Swish gäller och pengarna ska synas på mitt konto innan jag räcker över klockan. F2F innanför tullarna i Stockholm. Jag har flertalet referenser och känner/bekant med flertalet KS-medlemmar, förhoppningsvis har/är du det också.

Pris: 54.000 kr
Byten: Generellt nej, men kan tänka mig en lite billigare Rolex som dellikvid (modern DJ, Exp eller vintage DD head) eller byte rakt av om klockan är av samma värde. Ev pengar upp om klockan är av intresse.
IWC 3290 med blå tavla. Med pengar åt mitt håll.
Har du andra förslag så shoot, du kan inte få mer än ett nej :)
Retur: Nej

20161025_112636.jpg


20161025_112708.jpg


20161025_112716.jpg


20161025_112721.jpg


20161025_112726.jpg


20161025_112609.jpg


Och så ber jag om ursäkt för allt damm på bilderna :D
Tack KS för annonsplatsen :)
 
Senast ändrad:
Topp