• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM392 (42 mm) - nu 49 k!!

Floffen

Panerai
Hej,

Säljer eller byter min Panerai Luminor PAM392. Extremt trevlig modell från Panerai som har den snyggare 1950-boetten med härliga linjer men ändå bärs smidigt med sina 42 mm. Uttagen 2014, jag är andra ägaren. Mycket fint skick, förutom små hairlines på den polerade glasringen finns bara ett litet märke på boetten rakt nedanför kl. 6 (syns knappt på näst sista bilden och bara i vissa vinklar irl). Går +1,2 sek/dygn enligt min mätning med Twixt.

Fullset så när som på den yttersta vita pappboxen. Tre OEM-straps ingår: gummi, svart kroko samt brunt assolutamente.

Pris/bytesvärde: Nu 49 k! Billigare blir det inte.

Intressanta byten är: Rolex (det mesta förutom 4- eller 5-siffrig DJ är av intresse) eller JLC Reverso. Retur enl överenskommelse.

Kan skickas men helst f2f i Sthlm.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp