• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM560 PB 24/4

Matsfuhre

Omega
Pris
39500 PB 24/4
Returpolicy
Kan diskuteras.
Bilder Skickat
  1. Ja
En Panerai PAM560 Luminor Base 8 days till försäljning - full set.
Pris är satt till 40000 kr och det är så lågt jag kan sträcka mig för att göra mig av med den fina klockan till mån av annat som skall in.
Klockan är uttagen i Sverige 2018-12-29 från Nymans och orginalkvitto finns. Pannan vrider upp fint och håller tiden helt by the book.
Kommer med full set av box, ytterbox, 3 läderband, 2 gummiband och verktyg för att enkelt byta.
Finns i Stockholm eller kan skickas.
Hör av dig vid frågor eller övriga funderingar. Länk till min GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/matsfuhre.139326/
/ Panna4.jpg Panna6.jpg Panna7.jpg Panna9.PNG Panna3.jpg Panna2.jpg
 
Senast ändrad:
Topp