• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Radiomir 210 - Sandwich dial

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Till salu är min Panerai 210 från April 2007 inhandlad från Nymans Ur.
Modellen tillverkades endast mellan åren 2005 och 2012 och har både sandwich dial och safirglasbaksida där man ser det vackra Calibre OP X urverket (56h).
Klockan är i fint skick och går bra, tappar inget på minuten. Den har även nyligen trycktestats på Nymans Ur.
Det finns lite repor på baksidan där man skruvar för att byta strap och två väldigt små dings på klockans bezel men det är inget som syns för blotta ögat och kan enkelt poleras bort om så önskas. Servicehistoriken är okänd.
Klockan kommer komplett med innerbox, ytterbox, movement-sticker, garantikort, Libretto di Garanzia, manual, putsduk.

Läderbandet som följer med klockan är ett OEM svart JV-strap (nubuck alligator) som producerades under en limiterad period och är ett av de mer speciella OEM strapen som Panerai släppt.
Det finns en hel artikel om strapet: http://panerai.timereviews.com/revi...-so-special-a-strapaholics-moment-of-clarity/
Jag slänger även med ett OEM cognac strap på köpet (1500 kr) och en Bergeon 1.4mm skruvmejsel för byte av strap.

Klockan finns i Stockholm för f2f, kan dock även skickas om så önskas (har referenser).
Mitt KS pris: 34000. Lägsta pris på Chrono24 är 36200!
Har gott om referenser och kan skicka klockan om så önskas, finnes i Sthlm annars för F2F.
Returpolicy: Full retur om klockan inte motsvarar beskrivningen, bilderna är en del av beskrivningen.

Pinga mig för frågor/fler bilder!



















 
Topp